Level Five Quaning haalt bij investeerders EUR 36k op voor innovatief coachingsprogramma

60 investeerders verkrijgen 5% aandeel van Level Five Quaning

17 JANUARI 2014, ROTTERDAM
17 januari, Rotterdam– Level Five Quaning, innovatief facilitator voor coaches en consultants in het bedrijfsleven, haalde afgelopen dinsdag via Symbid, het grootste aandelencrowdfundingplatform in Nederland, EUR 36.000 op bij 60 investeerders. Het dividend van de investeerders bedraagt 5% op jaarbasis, en waarde van de aandelen zal naar verwachting van de projecties van Level Five Quaning, stijgen van EUR 20 naar EUR 80 over een periode van vijf jaar. De investeringen worden gebruikt om de bedrijfsvoering- en uitbreiding te optimaliseren, en de sales en marketing voor de nationale en internationale markt te financieren.

Level Five Quaning biedt innovatieve software, onderwijs en begeleiding aan coaches en consultants die werkzaam zijn in het bedrijfsleven. De aanpak van Level Five Quaning is gebaseerd op de zogenaamde ‘Quaning-methodiek’. Het Level Five Quaning softwarepakket en de daarbij behorende resultaatgericht methodologie maakt het coaches en consultants mogelijk om snel, spot-on analyses te maken en interventies te plegen in zowel persoonlijke als zakelijke kwesties.

Helma Lieberwerth, CEO en mede-oprichter van Level Five Quaning, is opgetogen over de uitkomst

van de campagne: “We hebben gemerkt dat een crowdfundingcampagne niet vanzelf loopt, je moet een goed plan van aanpak hebben, aanspraak maken op je netwerk en continue blijven communiceren. Dat gezegd hebbende is het natuurlijk erg fijn dat we 60 investeerders hebben weten te enthousiasmeren en dat zij ons bedrijf steunen in onze groei. Uiteraard profiteren zij ook van de groei die we de komende jaren samen mogelijk gaan maken!”.

Ook Korstiaan Zandvliet, oprichter en CEO van Symbid, is blij met de afronding van de campagne: “Level Five Quaning legt een fantastische link tussen coaching, consulting en software. Hierbij is software puur een hulpmiddel en vormt de achterliggende Quaning-filosofie de kern. Hiermee toont Helma aan dat visie net zo belangrijk is als het uiteindelijke product, iets waar de 60 investeerders het duidelijk mee eens zijn.”.

Over Level Five Quaning

Level Five Quaning biedt innovatieve software, onderwijs en begeleiding aan coaches en consultants die werkzaam zijn in het bedrijfsleven. Hierbij is Quaning het uitgangspunt. ‘Quan’ stamt af van quantummechanica en daar dan de ‘-ing’-vorm van: Quaning. Quantummechanica is een natuurkundige theorie die het gedrag van materie en energie beschrijft. Het vormt de basis voor de Quaning Communicator, het hart van de Level Five Quaning methodiek. Kijk voor meer informatie op: www.levelfivequaning.com

Over Symbid Corporation

Symbid is een beursgenoteerd online financieringsplatform dat particuliere investeerders, MKB-ondernemers en start-ups bij elkaar brengt. Ondernemingen kunnen online hun onderneming en bedrijfsplan pitchen voor investeerders, en investeerders krijgen de kans om te investeren in rendabele en grensverleggende ideeën. Symbid brengt hiermee alle partijen voor een succesvolle financiering bij elkaar op één platform. Symbid wordt wereldwijd gezien als voorloper in online financiering. Meer informatie over Symbid kunt u vinden op: www.symbid.com. Symbid staat genoteerd op de US OTC Markets als SBID