Culinair ondernemend Brabant leert over de toekomst van online financieren tijdens het Lead2deal business event als onderdeel van Bourgondisch Breda

13 NOVEMBER 2014, ROTTERDAM
Symbid, hét online aandelen-crowdfundingplatform, zal tijdens het jaarlijkse drukbezochte culinaire evenement Bourgondisch Breda een hoofdrol spelen tijdens het Lead2deal business event. Op donderdag 20 november zullen zich in de Grote Kerk van Breda tweehonderd ondernemers verzamelen om meer te weten te komen over crowdfunding en de toekomst van online financiering.

Rotterdam, NL – 13 november 2014 – Symbid Corp. [OTC:SBID] (www.symbidcorp.com)

Bourgondisch Breda is een vierdaags culinair festijn dat draait om bourgondisch genieten: eten, drinken en gezelligheid. Tijdens dit evenement is de crème de la crème van de Brabantse gastronomie verzameld in de Grote Kerk van Breda, waar ondernemers en consumenten elkaar kunnen ontmoeten.

De organisatie van Bourgondisch Breda heeft Lead2deal gevraagd om de deelnemende ondernemers een interessant en aansprekend event aan te bieden rondom het ‘trending topic’ crowdfunding, een vorm van financiering die voor culinair ondernemers zeer interessant kan zijn. De inhoud van het event zal worden verzorgd door Symbid; het eerste beursgenoteerde aandelen-crowdfundingplatform ter wereld met veel ervaring in online bedrijfsfinanciering. Rogier van Kralingen, creatief brein en merkstrateeg bij Symbid, zal spreken over het snel groeiende concept van crowdfunding en de toekomst van online financiering. Daarnaast zal Geert van Kuyck, Managing Director Business Development bij The Chocolate Company, zijn ervaringen met crowdfunding delen met de aanwezigen. Tijdens het plenaire onderdeel en tijdens de borrel na afloop kunnen de aanwezigen al hun vragen omtrent online financiering stellen aan Symbid en Van Kuyck. Inmiddels hebben meer dan honderd mensen zich aangemeld om de Crowdfunding Conventie van Symbid bij te wonen.

Bourgondisch Breda vindt plaats van 20 tot en met 23 november in de Grote Kerk in Breda. Het Lead2deal business event, waar Symbid een hoofdrol speelt, is op donderdag 20 november, van 13:45 tot 16:00 uur. Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. De toegang is gratis. Inschrijven kan via Eventbrite: https://www.eventbrite.nl/e/tickets-lead2deal-business-event-crowdfunding-symbid-bourgondisch-breda-13776308309 . Kijk voor meer informatie over Bourgondisch Breda op http://www.bourgondischbreda.nl/ .

Symbid is opgericht in april 2011 in Nederland als een van de eerste aandelen-crowdfundingplatforms ter wereld. De unieke juridisch-financiële structuur stelt investeerders in staat online te investeren in start-ups en groeiende bedrijven voor een bedrag van minimaal twintig euro. Inmiddels is Symbid (www.symbid.nl) uitgegroeid tot de wereldwijde leider in aandelencrowdfunding door haar innovatieve technologische structuur, gebruiksvriendelijke interface en toewijding aan het verzorgen van een veilige financieringsomgeving voor zowel investeerders als ondernemers. Op basis van de uitgebreide start-up-ervaring van het Symbid team krijgen ondernemers coaching en advies nodig voor een succesvolle campagne. Hierdoor kunnen investeerders die het Symbid-platform gebruiken vertrouwen in hun investering. Per oktober 2014 heeft Symbid 65 ondernemers en hun start-up gefinancierd voor een totaal bedrag van 5,5 miljoen euro. In december 2013 werd Symbid als eerste aandelen-crowdfundingplatform beursgenoteerd [OTCQB:SBID]. Het bedrijf verwacht eind 2014 te beginnen met de Europese uitrol van de crowdfundingactiviteiten. Informatie over Symbid is ook te vinden op www.symbidcorp.com

Contact:

Pers en mediarelaties
Frans Gunnink
Sharpe Financial
(+31) 629-541-542
frans.gunnink@sharpefinancial.com

‘Safe Harbor’ verklaring

Dit bericht kan voorspellingen, schattingen en andere informatie bevatten die kunnen worden beschouwd als “toekomst verwachtingen”, zoals gedefinieerd in de Private Security Litigation Reform Act of 1995. Hoewel deze toekomst verwachtingen een correcte omschrijving zijn van hoe wij de toekomst zien, ligt het in de aard van dergelijke toekomstverwachtingen dat zij risico’s en onzekerheden met zich meebrengen omdat zij betrekking hebben op toekomstige gebeurtenissen, en als zodanig afhankelijk zijn van het zich al dan niet voordoen van bepaalde omstandigheden in de toekomst. U bent gewaarschuwd niet overmatig te vertrouwen op deze toekomstige verwachtingen die enkel onze meningen weergeven op het moment van dit bericht. Wij verplichten onszelf niet tot het herzien of publiceren van herziening op deze toekomstige verwachtingen in het geval er nieuwe informatie is over toekomstige gebeurtenissen. De voorspellingen die in dit bericht worden besproken zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en worden ondersteund door overeenstemming binnen de crowdfunding industrie en de markt voor alternatieve financiering. Bekijk voor een complete uitleg van deze voorspellingen en specifieke risico factoren, die onze operatie kunnen beïnvloeden, ons meest recente Form 10-K en Form 10-Q, specifiek bij de kop “Risk Factors.” Een PDF versie van deze formulieren kan worden gevonden en gedownload op Symbid Corp Invester Relations Website op www.symbidcorp.com.