Korstiaan Zandvliet (Symbid) spreekt op de FireRock-conferentie in New York

16 OKTOBER 2014, ROTTERDAM & NEW YORK
Korstiaan Zandvliet, ceo van crowdfundingonderneming Symbid en trendwatcher op het terrein van crowdfunding, spreekt eind deze maand over de kansen voor crowdfunding binnen de nieuwe Amerikaanse wetgeving op toonaangevende conferentie in New York.

Rotterdam, NL & New York, US – 16 oktober, 2014 – Symbid Corp. [OTC:SBID] (www.symbidcorp.com)

Op 28 oktober organiseert de Amerikaanse financieel dienstverlener Firerock haar jaarlijkse micro-cap conferentie in New York. Tijdens dit evenement zal Korstiaan Zandvliet, ceo van Symbid, onderdeel uitmaken van een discussiepanel dat de JOBS Act gaat bespreken. De JOBS Act is een nieuwe Amerikaanse wet die financiering van Amerikaanse startup bedrijven moet stimuleren en is daarmee van groot belang voor de toekomst van MKB-financieringen in de Verenigde Staten. Als mede-oprichter en directeur van Symbid Corp., het vooraanstaande Europese aandelen-crowdfundingplatform, beschikt Zandvliet over een compleet overzicht van de internationale crowdfundingindustrie. Hierdoor kan hij een goede analyse geven over trends aan beide kanten van de Atlantische Oceaan. Zandvliet is tevens lid van het Europese Crowdfunding Netwerk, de Europese adviescommissie over de toekomst van MKB-financieringen.

Tijdens de Firerock-conferentie, die zal worden bezocht door vermogende particulieren, investment bankers en broker-dealers, staan de laatste trends in crowdfunding centraal. Innovatieve, veelbelovende, (beursgenoteerde) bedrijven presenteren zich aan de bezoekers en daarnaast zullen meerdere prominente sprekers te horen zijn. De conferentie is een van de belangrijkste small-cap evenementen van het jaar.

Voor meer informatie: www.thefirerockconference.com

Symbid is opgericht in april 2011 in Nederland als een van de eerste aandelen-crowdfundingplatforms ter wereld. De unieke juridisch-financiële structuur stelt investeerders in staat online te investeren in start-ups en groeiende bedrijven voor een bedrag van minimaal twintig euro. Inmiddels is Symbid (www.symbid.nl) uitgegroeid tot de wereldwijde leider in aandelencrowdfunding door haar innovatieve technologische structuur, gebruiksvriendelijke interface en toewijding aan het verzorgen van een veilige financieringsomgeving voor zowel investeerders als ondernemers. Op basis van de uitgebreide start-up-ervaring van het Symbid team krijgen ondernemers coaching en advies nodig voor een succesvolle campagne. Hierdoor kunnen investeerders die het Symbid-platform gebruiken vertrouwen in hun investering. Per september 2014 heeft Symbid 50 ondernemers en hun start-up gefinancierd voor een totaal bedrag van vijf miljoen euro. In december 2013 werd Symbid als eerste aandelencrowdfunding platform beursgenoteerd [OTCQB:SBID]. Het bedrijf verwacht eind 2014 te beginnen met de Europese uitrol van de crowdfundingactiviteiten. Informatie over Symbid is ook te vinden op www.symbidcorp.com

Contact:

Pers en mediarelaties

Frans Gunnink

Sharpe Financial

(+31) 629-541-542

frans.gunnink@sharpefinancial.com

‘Safe Harbor’ verklaring

Dit bericht kan voorspellingen, schattingen en andere informatie bevatten die kunnen worden beschouwd als “toekomst verwachtingen”, zoals gedefinieerd in de Private Security Litigation Reform Act of 1995. Hoewel deze toekomst verwachtingen een correcte omschrijving zijn van hoe wij de toekomst zien, ligt het in de aard van dergelijke toekomstverwachtingen dat zij risico’s en onzekerheden met zich meebrengen omdat zij betrekking hebben op toekomstige gebeurtenissen, en als zodanig afhankelijk zijn van het zich al dan niet voordoen van bepaalde omstandigheden in de toekomst. U bent gewaarschuwd niet overmatig te vertrouwen op deze toekomstige verwachtingen die enkel onze meningen weergeven op het moment van dit bericht. Wij verplichten onszelf niet tot het herzien of publiceren van herziening op deze toekomstige verwachtingen in het geval er nieuwe informatie is over toekomstige gebeurtenissen. De voorspellingen die in dit bericht worden besproken zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en worden ondersteund door overeenstemming binnen de crowdfunding industrie en de markt voor alternatieve financiering. Bekijk voor een complete uitleg van deze voorspellingen en specifieke risico factoren, die onze operatie kunnen beïnvloeden, ons meest recente Form 10-K en Form 10-Q, specifiek bij de kop “Risk Factors.” Een PDF versie van deze formulieren kan worden gevonden en gedownload op Symbid Corp Invester Relations Website op www.symbidcorp.com.