Webinar | Crowdfunding: het nieuwe beleggen in start-ups

Een gratis online seminar voor beter rendement, met RTL Z en Symbid

18 MAART 2016, ROTTERDAM, NEDERLAND
Vroege aandeelhouder worden van het nieuwe Facebook, Netflix of Thuisbezorgd: wie droomt daar niet van? Op 22 maart organiseert RTL Z - samen met Symbid - een gratis online seminar voor geïnteresseerde beleggers en startende investeerders over crowdfunding.

Een vroege aandeelhouder worden van het nieuwe Facebook, Netflix of - dichterbij huis - Thuisbezorgd of Blendle. Wie droomt daar niet van?

Maar waarop moet je letten bij het beleggen in starters? Wat zijn realistische rendementen? Hoe herken je in een vroege fase een succesvol bedrijf? Hoeveel geduld moet je hebben? En wat zijn de risico’s? Al deze vragen worden beantwoord in een prikkelende online seminar over het nieuwe beleggen in startups.

Op 22 maart organiseert Symbid samen met RTL Z een online seminar - Crowdfunding - het nieuwe beleggen in start-ups - voor geïnteresseerde beleggers en startende investeerders over crowdfunding. Nu sparen nagenoeg geen rendement meer biedt, gaan steeds meer mensen op zoek naar een alternatief. Crowdfunding wordt daarbij steeds populairder. Dit is een nieuwe, toegankelijke manier van beleggen in jonge, startende bedrijven die op zoek zijn naar financiële mogelijkheden om hun business plan te verwezenlijken.

Tijdens het seminar onder leiding van RTL Z-presentator Hella Hueck leggen Robin Slakhorst, directeur van het online crowdfundingplatform Symbid, en Aldebert Wiersinga van Value Creation Capital uit hoe je rendement kunt maken met het investeren in startups.

Zien we je daar?

rtlz.nl, maandag 22 maart., 20.30 uur. Na aanmelding vooraf is het online seminar is gratis te volgen.